Tuesday, December 14, 2010

Semalam bengang, ari ni?


Spanjang ptg smlm (13/12), lps satu-satu benda2 yg wat aku nek angin. Pendek citer, spanjang ptg smlm mmg benggang lh... Dgn ayat2 dr mmbr PA yg (aku rasa) cam malas nk wat keje dan xnk amek port psl keje yg bkn dlm tugasan hariannya

Ayat2 seperti, "akak xnk sain2 benda ni" - eh! c0w PA bleh ckp camtu? Bek jd ofc boy je. Tp ofc boy skang ni p0n dh bleh sain terima brg..... Pastu ada PA yg mmg aset tu bwh jagaannya. Pastu bl org ada mslh, soh rujuk kt haku? - Bek aset tu jd milik haku! Pastu dgn ada pegawai ni sound2 aku kata "benda tu confidential, napa tak seal" - sdg kn assistant die kta kalo xkeluarkn dr sampul, benda tu akn jd tukun tiruan ats meja dia. Bdk tu mmg tau benda tu sulit dan urgent. Jd bt0l lh tindakan die!

Hari ni lak mula ari dgn hangin gak. Hero bleh benggang2 alarm bunyi tp, aku xtutup. Dh aku p0n xsedar. Penat seh.... Tp xpe... Si Aliah lak ngamok2. Smpai umh opahnye xmau lk duduk dpn. P dok kt dpn tv blkng. Aku mkn kt tv dpn.

Alih2 aku dgr dia kta "da yap!" (dah siap). Tgk2 muka dh xde rupenye.....

Tidakkkkkkk!!!!!!! Abes lipstick aku die korek.

Pastu, smpai umh Wan (bb sitter) die xmau tgl. Nanges2 nk ik0t. Aku tgl kn jugak lh. Wan tu soh tgl kn je........ Maka officially aku punch 0806 ari ni....

Hahahahaha..... Apa lg le yg nk blaku ari ni ek?

0 comments:

my heart will go on

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers



Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers